I god tid före konferensen kontaktar vi alla registrerade deltagare för att få reda på eventulla önskemål. Vi behöver få information om evenuella födoämnesallergier, behov av specialkost (vegetarisk / vegansk mat), barnomsorg eller boende i Köpenhamn (eller Malmö). Alla dessa och ytterligare uppgifter behandlas konfidentiellt och raderas några dagar efter konferensen.

Vi behöver alltid extra hjälp under själva konferensen. Kan du tänka dig att hjälpa oss, vill vi gärna få veta det också. Det kan handla om hjälpa med att ställa fram kaffe och kakor, dela ut lunchpaketen, få datorer och projektorer att fungera som de ska (vi hoppas dock att slippa alla teknikproblem), flytta stolar eller hjälpa andra deltagare att hitta till rätt sal.

Den hjälp vi efterfrågar behöver inte ta så många minuter av dina raster mellan sessionerna – vi räknar med att du ska kunna delta i alla dina utvalda sessioner.

Har du frågor, kontakta oss när som helst via vår kontaktsida.